Medewerker Servicedesk

Wat ga je doen?

Als Medewerker Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor huurders. Je gaat klantgericht aan de slag, zowel per mail als telefonisch, met vragen over storingen, reparaties en andere technische zaken. Je bent hierbij bereid om altijd dat stapje extra te zetten voor huurders en streeft naar excellente dienstverlening voor huurders.

Dagelijks ben je bezig met;

  • Het telefonisch te woord staan van huurders op klantvriendelijke wijze;
  • Het afhandelen van huurdersvragen, opmerkingen en klachten via e-mail of het klantportaal;
  • Het uitvoeren van archiefwerkzaamheden;
  • Het verzorgen van correspondentie, mailings, offerteaanvragen of rapportages;
  • Het ondersteunen van collega’s op de afdeling met betrekking tot vraagstukken.
Wie ben jij?

Jij bent een teamplayer met een flinke dosis communicatieve vaardigheden. Je bent integer en werkt accuraat. Daarnaast ben je in staat om oplossingsgericht te denken en zaken zelfstandig op te pakken. Tenslotte sta je stevig in je schoenen, ben je resultaatgericht, direct, correct en afspraak-is-afspraak is voor jou vanzelfsprekend. Je vindt het leuk om in contact te staan met mensen en op deze wijze bij te dragen aan servicegerichtheid en klantgerichtheid.

Onze basiswaarden; relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerken en ondernemend zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.

Je beschikt bij voorkeur over:

  • MBO+ werk- en denkniveau, met daarbij een afgeronde (technische) opleiding;
  • Je bent bij voorkeur technisch onderlegd en hebt kennis van onderhoudswerkzaamheden;
  • Ongeveer 3 jaar werkervaring in een servicegerichte functie, werkervaring met en/of kennis van bouwkunde, techniek en administratieve processen is een pré;
  • Het vermogen om met verschillende partijen te communiceren en op afstand contact te leggen met klanten/huurders;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit en ervaring met digitale processen en digitaal werken is een absolute pré.
Wat bieden wij jou?
  • Een veelzijdige, zelfstandige functie binnen een energieke organisatie;
  • Een stimulerende en inspirerende werkomgeving, waarin je je kunt ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om je (onbeperkt) op allerhande onderwerpen te bekwamen middels digitaal leren;
  • Uiteraard een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?

vb&t Vastgoedmanagement beheert namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen. vb&t Vastgoedmanagement maakt onderdeel uit van de vb&t Groep. vb&t is een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie. Wij onderscheiden ons vooral in de manier waarop wij met relaties omgaan. Onze medewerkers vormen de kritische succesfactor om onze missie te doen slagen. Immers, zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.

Interesse?

Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv te mailen naar hr@vbtgroep.nl, ter attentie van Ellen van Engelen, Manager Huurder Service Centrum. Wil je meer informatie over de functie, bel dan even met haar via: 040-8516945.

Let op: sollicitaties zonder motivatie(brief) nemen wij niet in behandeling.

 

Een assessment maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Functie: Medewerker Servicedesk
Vestiging: Eindhoven
Bij voorkeur 32 – 40 uur per week