Wat ga je doen?
Als Technisch Manager ben je verantwoordelijk voor het gehele technisch management van de, onder je toezicht vallende, complexen en eventueel bijbehorende parkeergarages. In deze functie ben je samen met een accountmanager aanspreekpunt voor opdrachtgevers, huurders, partners en ben je verantwoordelijk voor het goed onderhouden van vastgoed. Proactief initieer je verbetervoorstellen en renovatieplannen om de kwaliteit en- of het rendement te verbeteren.
Je taakonderdelen zijn onder andere:
- Onderhoudsinspectie van de wooncomplexen;
- Het aansturen en coördineren van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden door derden;
- Afhandeling van storingen en onderhoudsklachten;
- Het opstellen van de (meerjaren) onderhoudsbegroting (MJOP);
- Het initiëren, plannen en begeleiden van planmatig onderhoud;
- Het aanvragen en beoordelen van offertes van externe uitvoerders;
- Het controleren van facturen van uitgevoerde werkzaamheden;
- Het bijwonen van voortgangsgesprekken (periodiek) met eigenaren;
- Het buiten kantooruren fungeren als achterwacht t.b.v. van de storingsdienst;
- Het verzorgen en controleren van periodieke rapportages, zoals budgetbewaking, meerjarenplanningen en begrotingen;
- Het ondersteunen bij het opstellen en het controleren van de afrekening servicekosten;
- Verrichten van alle handelingen ten behoeve van het aangaan en beheer van service- en onderhoudscontracten.
Wie ben jij?
Jij bent een collegiale, praktische aanpakker en je bent communicatief vaardig. Daarnaast sta je stevig in je schoenen, ben je direct, correct en afspraak-is-afspraak is voor jou vanzelfsprekend. Onze basiswaarden; relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerken en ondernemend zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.
Je beschikt bij voorkeur over:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal drie jaar werkervaring op het gebied van technisch management of facility management;
- Kennis van bouwkunde, technische installaties;
- Kennis van administratieve processen en systemen (bij voorkeur REMS);
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Het vermogen om met verschillende partijen om te gaan;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Wie zijn wij?
vb&t Vastgoedmanagement beheert namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen. vb&t Vastgoedmanagement maakt onderdeel uit van de vb&t Groep. vb&t is een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie. Wij onderscheiden ons vooral in de manier waarop wij met relaties omgaan. Onze medewerkers vormen de kritische succesfactor om onze missie te doen slagen. Immers, zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.
Interesse?
Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv te mailen naar hr@vbtgroep.nl, ter attentie van Jean-Paul Rouwette, Algemeen directeur. Wil je meer informatie over de functie, bel dan even met hem via: 040-2696924.
Een assessment maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.