Technisch Manager COG / Zorgvastgoed

Wat ga je doen?

In deze rol als Technisch Manager COG, ben je samen met twee andere technisch managers verantwoordelijk voor een landelijke  Zorgvastgoedportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de algehele coördinatie van het technisch management van de zorgportefeuille.

Samen met de Accountmanager, zorg je voor het vernieuwen van inkoop, aanbesteden van onderhoudswerkzaamheden en/of samenwerkingsverbanden organiseren. Proactief initieer je verbetervoorstellen, onderhouds- en investeringsplannen. Dit alles met als doel bij te dragen aan de klanttevredenheid van opdrachtgever én huurders, het verbeteren van de kwaliteit van het vastgoed en het rendement te verhogen. Je draagt dus bij aan het wezenlijk veranderen en innoveren van het technisch management.

Dagelijks ben je bezig met;

  • Het technisch in goede staat houden van het het vastgoed;
  • Opstellen van de (meerjaren) onderhoudsbegroting (MJOP);
  • Initiëren, coördineren en begeleiden van planmatig, service en correctief onderhoud;
  • Aansturen en coördineren van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden door derden;
  • Verbeteren, vernieuwen en innoveren van het technisch management, door het vormgeven van (andere) aanbestedingsvormen of samenwerkingsverbanden;
  • Continue op de hoogte zijn en blijven van de laatste trends en ontwikkelingen;
  • Sparren en schakelen met collega’s, opdrachtgever, huurders en uitvoerende bedrijven;
  • Verzorgen en controleren van periodieke rapportages, zoals budgetbewaking, meerjarenplanningen, begrotingen en overige KPI’s;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid.
Wie ben jij?

Jij bent een teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, innovatief denkend en communicatief vaardig. Daarnaast sta je stevig in je schoenen, ben je resultaatgericht, probleemoplossend, direct, correct en afspraak-is-afspraak is voor jou vanzelfsprekend. Je vindt het leuk om zaken vorm te geven en op deze wijze bij te dragen aan servicegerichtheid en klantgerichtheid. Tenslotte kun je goed organiseren en ben je in staat om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

Onze basiswaarden; relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerken en ondernemend zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.

Je beschikt bij voorkeur over:

  • MBO of HBO werk- en denkniveau, met daarbij een afgeronde technische opleiding;
  • Ongeveer 3 tot 7 jaar werkervaring op het gebied van technisch management of facility management;
  • Kennis en ervaring met Commercieel onroerend goed en/of Zorgvastgoed;
  • Kennis van bouwkunde, technische installaties en administratieve processen is een pré;
  • Het vermogen om met verschillende partijen om te gaan;
  • Een zakelijk en commercieel karakter;
  • Rijbewijs B en bereidheid om veel onderweg te zijn;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit en ervaring met digitale processen en digitaal werken is een absolute pré.
Wat bieden wij jou?
  • Een veelzijdige, zelfstandige functie binnen een energieke organisatie;
  • Een afwisselende baan met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden;
  • Leaseauto en mobiele telefoon voor het uitvoeren van je werkzaamheden;
  • Een stimulerende en inspirerende werkomgeving, waarin je je kunt ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om je (onbeperkt) op allerhande onderwerpen te bekwamen middels digitaal leren;
  • Uiteraard een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?

vb&t Vastgoedmanagement beheert namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen. vb&t Vastgoedmanagement maakt onderdeel uit van de vb&t Groep. vb&t is een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie. Wij onderscheiden ons vooral in de manier waarop wij met relaties omgaan. Onze medewerkers vormen de kritische succesfactor om onze missie te doen slagen. Immers, zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.

Interesse?

Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv te mailen naar hr@vbtgroep.nl, ter attentie van Jean Paul Rouwette, algemeen directeur vb&t Groep. Wil je meer informatie over de functie, bel dan even met hem via: 040-2696924.

 

Een assessment maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Functie: Technisch Manager COG / Zorgvastgoed
Vestiging: Eindhoven, Amsterdam, Den Haag, Den Bosch en Maastricht
Bij voorkeur 36 – 40 uur per week