Manager Technisch Management

Wat ga je doen?

Als Manager Technisch Management ga je samen met de afdeling Technisch Management aan de slag voor opdrachtgevers, huurders en partners. Je bent verantwoordelijk voor het leiding geven aan de afdeling Technisch Management. Hieronder valt in hoofdzaak het aansturen van medewerkers van de afdeling technisch management als mede het managen, verbeteren en innoveren van onze processen en diensten. Daarnaast ben je ook technisch manager voor een vastgoed portefeuille.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:

Verantwoordelijk voor het managen, verbeteren en innoveren van processen en diensten, hieronder valt onder meer:

  • Inzicht en analyse van processen en prestaties middels dashboarding en bewaking van kpi’s;
  • Het optimaliseren van processen en diensten ter verhoging van de efficiëntie en/of kwaliteit;
  • Het zo veel als mogelijk digitaliseren, automatiseren en innoveren van interne processen als mede keten processen;
  • Het optimaliseren van de inkoop van services en onderhoud;
  • Het ontwikkelen van nieuwe diensten/processen die bijdragen aan het verhogen van de klanttevredenheid.

Het aansturen van de medewerkers op de afdeling Technisch Management, waar onder andere bij komt kijken:

  • Verantwoordelijk voor het inwerken, begeleiden, motiveren en evalueren van de (Junior) (Senior) Technisch Managers;
  • Verantwoordelijk voor een juiste bezetting op de afdeling;
  • Verantwoordelijk voor een juiste taakverdeling op de afdeling;
  • Het verzorgen van regelmatige terugkoppeling over de activiteiten van de afdeling aan directie en het MT;
  • Het continue (mee)denken over het optimaliseren van de afdeling;
  • Het realiseren van verdere efficiency, professionaliteit en servicegerichtheid van de afdeling technisch management;
  • Het functioneren als vraagbaak voor directie, MT en medewerkers van vb&t Vastgoedmanagement.

Beheer van de eigen portefeuille waar onder andere bij komt kijken:

  • Het initiëren en plannen (plan van aanpak) van planmatig onderhoud;
  • Zorgdragen voor- en controleren op naleving van voorschriften en reglementen;
  • Het concreet aansturen van contractpartners en om verwachtingen en gewenste resultaten van goede kwaliteit te waarborgen;
  • Het jaarlijks doen van een intensieve inspectie om de kosten te kunnen bepalen en een MJOP op te kunnen maken, waarin de benodigde onderhoudswerkzaamheden van de daarop volgende jaren weer zijn gegeven;
  • Het aanvragen/aanbesteden en aangaan van service overeenkomsten;
  • Accurate en kwalitatieve administratieve afhandeling van o.a. facturen, correspondentie en email;
  • Het proactief initiëren, goed voorbereiden en bijwonen van voortgangsbesprekingen met opdrachtgevers, collega’s en/of leidinggevende ten aanzien van het onderhanden en geplande werk.
Wie ben jij?

Jij bent een  enthousiaste aanpakker, communicatief erg vaardig, je innoveert graag en je gaat een lastig gesprek niet uit de weg. Je kunt goed zelfstandig, maar ook in teamverband werken en je werkt nauwkeurig. Je bent besluitvaardig, resultaatgericht, direct, correct en je kunt goed plannen en organiseren. Je bent continue bezig jezelf en je team verder te ontwikkelen. Je staat open voor veranderingen en hebt geen moeite met adhoc werkzaamheden. Prioriteiten stellen is jouw tweede natuur.

Onze basiswaarden; relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerken, dynamisch ondernemend en innovatief zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.

Je beschikt bij voorkeur over:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde opleiding, bij voorkeur op het gebied van bouwkunde, installatie techniek of technisch management;
  • Minimaal 7 jaar werkervaring, bij voorkeur op het gebied van technisch vastgoedonderhoud en inkoop;
  • Ervaring met het aansturen van een team;
  • Goede vaardigheden en interesse in automatisering en proces optimalisatie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat bieden wij jou?
  • Een veelzijdige, zelfstandige functie binnen een energieke organisatie;
  • Een stimulerende en inspirerende werkomgeving, waarin je je kunt ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om je (onbeperkt) op allerhande onderwerpen te bekwamen middels digitaal leren;
  • En uiteraard een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?

vb&t Vastgoedmanagement beheert namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, zorgvastgoed, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen. vb&t Vastgoedmanagement maakt onderdeel uit van de vb&t Groep. vb&t is een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie. Wij onderscheiden ons vooral in de manier waarop wij met relaties omgaan. Onze medewerkers vormen de kritische succesfactor om onze missie te doen slagen. Immers, zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.

Interesse?

Herken jij je in bovenstaand profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om zo snel mogelijk, per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv te mailen naar hr@vbtgroep.nl, ter attentie van Jean-Paul Rouwette (Algemeen directeur). Wil je meer informatie over de functie, bel dan even met hem via: 040-2696924.

Let op: sollicitaties zonder motivatie(brief) nemen wij niet in behandeling.

 

Een assessment maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Functie: Manager Technisch Management
Vestiging: Eindhoven, Den Haag of Amsterdam
Bij voorkeur 36 – 40 uur per week