Wat ga je doen?
Als Manager Technisch Management ga je samen met de afdeling Technisch Management aan de slag voor opdrachtgevers, huurders en partners. Je bent verantwoordelijk voor het leiding geven aan de afdeling Technisch Management. Hieronder valt in hoofdzaak het aansturen van medewerkers van de afdeling technisch management als mede het managen, verbeteren en innoveren van onze processen en diensten. Daarnaast ben je ook technisch manager voor een vastgoed portefeuille.
Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Verantwoordelijk voor het managen, verbeteren en innoveren van processen en diensten, hieronder valt onder meer:
- Inzicht en analyse van processen en prestaties middels dashboarding en bewaking van kpi’s;
- Het optimaliseren van processen en diensten ter verhoging van de efficiëntie en/of kwaliteit;
- Het zo veel als mogelijk digitaliseren, automatiseren en innoveren van interne processen als mede keten processen;
- Het optimaliseren van de inkoop van services en onderhoud;
- Het ontwikkelen van nieuwe diensten/processen die bijdragen aan het verhogen van de klanttevredenheid.
Het aansturen van de medewerkers op de afdeling Technisch Management, waar onder andere bij komt kijken:
- Verantwoordelijk voor het inwerken, begeleiden, motiveren en evalueren van de (Junior) (Senior) Technisch Managers;
- Verantwoordelijk voor een juiste bezetting op de afdeling;
- Verantwoordelijk voor een juiste taakverdeling op de afdeling;
- Het verzorgen van regelmatige terugkoppeling over de activiteiten van de afdeling aan directie en het MT;
- Het continue (mee)denken over het optimaliseren van de afdeling;
- Het realiseren van verdere efficiency, professionaliteit en servicegerichtheid van de afdeling technisch management;
- Het functioneren als vraagbaak voor directie, MT en medewerkers van vb&t Vastgoedmanagement.
Beheer van de eigen portefeuille waar onder andere bij komt kijken:
- Het initiëren en plannen (plan van aanpak) van planmatig onderhoud;
- Zorgdragen voor- en controleren op naleving van voorschriften en reglementen;
- Het concreet aansturen van contractpartners en om verwachtingen en gewenste resultaten van goede kwaliteit te waarborgen;
- Het jaarlijks doen van een intensieve inspectie om de kosten te kunnen bepalen en een MJOP op te kunnen maken, waarin de benodigde onderhoudswerkzaamheden van de daarop volgende jaren weer zijn gegeven;
- Het aanvragen/aanbesteden en aangaan van service overeenkomsten;
- Accurate en kwalitatieve administratieve afhandeling van o.a. facturen, correspondentie en email;
- Het proactief initiëren, goed voorbereiden en bijwonen van voortgangsbesprekingen met opdrachtgevers, collega’s en/of leidinggevende ten aanzien van het onderhanden en geplande werk.